Klucz do utraty pierwszych 5 kg

jak jeść aby schudnąćIstnieje wiele produktów, dziś jesteśmy uznać za jedzenie które nie są. Zamiast tego produkty te są wysoko przetworzonych, wyrafinowane, zafałszowane, ekstra słodzone i chemicznie zmiany w jakiś sposób. Wyzwanie dla osób, które planują schudnąć jest znalezienie prawdziwe żywności, które mogą być łatwo trawione i wykorzystane przez organizm.

Na początek jest klawisz, aby wiedzieć, że „żywność” z dowolnego pakietu o nazwie marki nie jest prawdziwe już. Zwykle mówimy, że to nie są prawdziwe żywności, ponieważ składniki zostały wysoko proces półka życie, oznacza, że najbardziej korzystne składnika enzymatycznej został pozbawiony od i przegrał z konserwantów, soli i cukru.

Unikać mleka, wybrać alternatywę

Mlecznych może być wysoki w kalorie, tłuszczów nasyconych i cholesterolu, te są znane jako prekursorów do wagi ciała, zwiększone ryzyko choroby serca, wysoki poziom cholesterolu i innych problemów zdrowotnych.

Nawet ty istnieją badania, które okazały się mleko jest korzystne źródłem składników odżywczych, jeśli Twoim celem jest schudnąć to wyciąć wszystkie produkty mleczne z diety.

Pierwotnie mleka jest stworzone przez naturę do paszy i pomóc cielęta rosną duże i silne. Prawda jest taka, ponieważ nie jesteśmy cieląt lub nawet dzieci, które bardziej nasz organizm nie potrzebuje mleka do uzyskania niezbędnych żywienia, aby zachować zdrowe.

W przeciwieństwie do popularnego wierzyć wytrzymałości kości nie pochodzi od picia mleka, ale z aminokwasu bogate zielone roślin spożywczych. Zaskakująco dużo osób ma uczulenie na nabiał i może być źródłem wysoce zapalna dla niektórych.

Bez względu na to, co jest stoisko na mleko zobaczysz pewne pozytywne skutki uboczne na cele utrata masy ciała, jeśli przerwę od mleka i przetworów mlecznych.

Unikaj sztucznych cukrów

Aby uruchomić cukru, nie zawiera żadnych witamin lub minerałów i to może być trudne dla organizmu do przetwarzania, ponieważ powoduje oporność na insulinę.

Cukier jest wszędzie i może się okazać, że trudne do usunięcia go z codziennej diety. Są dwa główne rodzaje cukru w diecie cukier stołowy (sacharoza) i wysokiej fruktozowy syrop kukurydziany (HFC), które należy unikać, ponieważ są one wysoce zapalna i prowadzić do przyrostu masy ciała.

Cukry, które są nie stosowania jako energii, wkrótce po ich spożyciu też kolej do tkanki tłuszczowej, przez proces znany jako lipogenezę. Szczególności rodzaj cukru, znany jako fruktoza jest bardzo znany mają być przechowywane w tłuszczu i należy unikać w trakcie programu odchudzania detox.

Pamiętać, że cukier jest wszędzie, nie tylko w oczywisty ciasta i wypieki, ale także w to, co znamy jako zdrowsze opcje takie jak – sos do makaronu, sos sałatkowy, jogurty i inne. Najlepszym sposobem, aby spożywać cukru najlepiej wybrać naturalnych źródeł, takich jak owoce, organiczne.

Dobrą alternatywą dla spełniające swoje słodycze przygotowuje się małe owoce sałatki do zaspokojenia pragnienia codziennego bez narażania cele utrata masy ciała.

Uniknąć wyrafinowana ziarna wybierz pełnoziarniste

Wyrafinowane zyski Znalezione w chleb, płatki zbożowe, pizza, makaron należy unikać ponieważ powoduje poważne zapalenie. Dobrą alternatywą dla przejścia do przestać jeść to wszystko razem jest jeść wysokiej jakości kiełkującego pieczywa, które mają więcej wartości odżywczych i nie są przetwarzane.

Zwierzęta, które są gospodarstwa i karmić z ziarna do przybierania na wadze i produkować spotkać nie są najlepszym rozwiązaniem, jeśli szukasz wysokiej jakości mięsa.

Zamiast tego zdecydować się na jedzenie trawy nakarmić kurczaka / wołowina jak te uważane są za bardziej odpowiednie środki spożywcze dla zdrowego wzrostu zwierząt i żywienia.

Dla tych, którzy chcą schudnąć skutecznie zaleca się zatrzymać mięso jako część pierwsza kilka tygodni detox program. Okazuje się spotkać wymaga dużo energii dla organizmu do strawienia to, co prowadzi do niestrudzony i słaby.

Uniknąć złych tłuszczów wybrać zdrowy tłuszczu żywności o dużej gęstości

Aby poprawić trawienie jest z dala od uwodornione oleje, takie jak kukurydziany, sojowy i rzepakowy. Także lepsze wyniki jest najlepiej unikać olejów, które zostały poddane obróbce cieplnej w wysokiej temperaturze.

Jakości napojów, które my spożywane codziennie jest kluczem do utrzymania zdrowej diety.

Jak jest prawdą, że jesteśmy ponad 80% wody jest ważne uważana za napoje, które podejmujemy. Do czyszczenia i równowagi PH krwi i płynów ciała jest zalecane, aby uniknąć wszystkich napojów cukru, specjalnie, napoje gazowane, gatorades, Starbucks, a wszystkie produkty, które mogą zawierać ukryte składniki.

Zamiast tego zdecydować się na naturalne owocowe, soki warzywne, woda o smaku owoców lub jakości wody do picia. Prostota.

Jeść białko tkanki tłuszczowej – źródeł białka pochodzenia roślinnego

Ciało jest niezwykle wydajne maszyny, dbanie o tysiące zadań stale bez naszej wiedzy.

Jemy na codziennym odgrywa ważną rolę wdrożyć kilka funkcji organizmu niezbędne do optymalnego zdrowia. Jeśli chodzi o odżywianie, które organizm musi rozbić każdego żywności do wyodrębnienia kluczowych komponentów takich jak minerały, witaminy, przetwarzające cukier w energię i za pomocą białka i aminokwasów do odbudowy i tworzenia mięśni masa, narządów i skóry.

Ciało wykonuje tak wielu „przyziemne” funkcje, które jest łatwo zapomnieć, białka kluczową rolę odgrywa w ogólnej równowagi ciała. W jaśniejsze warunki, to można powiedzieć: nie mamy życie bez białka.

We współczesnym świecie wielu z nas zostało uwarunkowane wierzyć, że najlepszym źródłem białka pochodzi z ciała zwierząt. Kiedy w rzeczywistości tej instrukcji nie może być dalsze od prawdy.

W przyrodzie istnieją lepsze źródła białka więcej zmieścić do asymilowane do ciała. Żywności, takich jak orzechy, rośliny strączkowe, a owoce są pożywne opcje z szerokiej gamy świadczeń.

Przez głównego strumienia, marketingu i reklamy, że możemy być pozwalają przypuszczać, mięso jest najlepszym źródłem białka, ale teraz zadajemy pytania, to jest najzdrowszą alternatywą?

Ważne jest, aby zadać to pytanie, biorąc pod uwagę w bardzo bite białka zwierzęcego, że istnieją również duże ilości tłuszczu.

Białko zwierzęce mogą nie być całkowicie wchłaniany przez organizm. Badania wykazały, że po Tourismus zakrętów białka zwierzęcego od różowe brązowe traci dynamikę aminokwasów, powodując, że pochłaniają tylko 50% białka i wydalanie reszty jako bezużyteczny odpad.

Rola błonnika

Ważne jest, aby wziąć pod uwagę, że białko zwierzęce nie zawiera niezbędnych włókna zachować przewodu pokarmowego, działa, czyste i gładkie. Blonnik odgrywa ważną rolę w organizmie wydalony wszystkie nieużywane odpadów. W związku z tym jeśli nie spożycie pokarmów bogatych w korzystny błonnik, zamiast pomagać ciała jesteśmy kładąc stres Odtruwanie narządów, jak wątroba, nerki i jazdy ciała do poziomu PH kwaśne.

Tłuste mięso i czerwonego mięsa, są trudne do żołądka do trawienia. Ciało ma bardzo ciężko pracować, aby rozbić mięso i zazwyczaj produkują więcej kwasu solnego.

Niestrawione resztki mięsa można siedzieć w żołądku i zaczyna paraliżować i zgnilizny, powodując wiele problemów trawiennych, takich jak kwaśne odbijanie, zgaga i bardziej poważne choroby takie jak cukrzyca i choroby serca.

Dziwnie mnóstwo ludzi, którzy cierpią na problemy trawienne mają tendencję do zwalczania objawów i nie korzeni problemu, decydując się na zamierzać apteka dla kwasu refluks aids zamiast zmieniać pojęcia co faktycznie jedzą. Zwiększenie kwasowości w organizmie jest prekursorem związanym z wielu chorób zwyrodnieniowych, w tym wspólnego niedobór i Obwisłe skóry nie wspominając już o przyrost masy ciała i akumulacji tłuszczu wokół narządów.

Wielu specjalistów uznały tłuszcz się mechanizm obronny dla organizmu do ochrony narządów z kwaśnych odpadów, który gromadzi się i nie mogą być wydalane.

Na te i wiele więcej powodów jest ważne, aby zwiększyć ilość błonnika bogate w codziennej diecie i zdecydować się na opcję optymalną białka

Potrzebujemy wyższych dawek białka po treningu?

W chwili obecnej białko nadal pozostaje jednym z najmniej rozumianych odżywczych makro odżywcze przemysłu. Szeroko uważa, przez wielu sportowców i fitness entuzjastycznie, że wysokiej jakości białko oznacza białko pochodzenia zwierzęcego.

Pomysł, że z dużo ćwiczeń fizycznych, również musimy zwiększyć dzienny białka zwierzęcego jest przepis na amoniak, odwodnienie i wysoki poziom kwasowości w organizmie.

Najlepszym sposobem, aby jeść mięsa jest aby upewnić się że też jemy dużo błonnika bogate żywności, która może ułatwić trawienie. Ciała mogę tylko zrobić pewną ilość białka więc kiedy w bierzemy za dużo, pozostałe są przechowywane jako materiał tłuszczu i putrefied, które w toczonych zamienia się w przyrost masy ciała.

Jeśli szukasz najlepszych źródeł białka szczupły w dół lub dodać do schematu treningu dla dodatkowych mięśni, sprawdź naszą listę foods zdrowe białka roślinnego.

Surowe orzechy i nasiona

Migdały, pestki dyni, orzechy i nasiona konopi, aby wymienić tylko kilka, w tym tej grupy żywności jest doskonałym źródłem żywienia. Za najlepszy wynik zużywają ręce pełne orzechów przez cały dzień, ponieważ one są również bogate w tłuszcz zdrowe, to może być doskonałą alternatywą dla niezdrowych głodu.

Należy spróbować hempseed, są nieco mniej znane dla ich osobliwe połączenie z konopi indyjskich, ale to trochę nasion, że jest pakowany z dużą ilością błonnika, zdrowe omegas i minerały, dzięki czemu jedzenie top długowieczności.