Wpływ cukru na pracę mózgu – Poznaj prawdę

Według Światowej Organizacji Zdrowia dziennego zalecanego (spożycia DZS) cukru jest 25grams, który przyjechał do maksymalnie 6 łyżeczki codziennie.

Jednak, badania wykazały, że przeciętny Amerykanin trwa średnio 225 gramów na dzień – to jest 9 razy zalecanego dziennego spożycia. Nic dziwnego, amerykańskiego towarzystwa na całym świecie walczy globalnej pandemii w postaci otyłości i jej kuzynów cukrzycą typu 2 i choroby układu krążenia.

wpływ cukru na mózg

Dzięki informacji i badań żywności avid większość ludzi wie teraz, że cukrów zawierają bardzo wysoka kaloryczność, co może spowodować poważne problemy zdrowotne. Wielu jednak nie jest to, że zużycie nadmiaru cukru można pogorszyć zdrowie mózgu i funkcji.

Ergo, spożycie nadmiar cukru można uczynić mniej inteligentnych. Jak to jest do wyboru rzeczywistość. w rzeczywistości, istnieje spora liczba tych badań potwierdzające tę instrukcję i Wyświetlono negatywny wpływ cukru na zdrowie mózgu.

Na bazie cukru jedzenia i obniżonej mózgu

Jedzenie zbyt dużo cukru często zmienia ludności i poszczególnych rodzajów bakterii jelitowych, które odgrywają rolę w poprawie funkcji poznawczych.

Bakterie te w dużej mierze ograniczonej populacji zdolność mózgu do przystosowania się do nowych sytuacji i wyzwania srodze jest zagrożona, skutkujące upośledzoną zdolność do twórczego rozwiązywania problemów. Dolna linia, nadmiar cukru jest równa powolne myślenie.

Wydanie z Oregon State University wykazało również, że istnieje określony związek między jelit i mózgu. Według wersji, „jest coraz bardziej jasne, że nasze bakterie jelitowe lub mikroflory, można komunikować się z ludzkiego mózgu… Bakterie można zwolnić związki, które działają jako neuroprzekaźników, stymulują nerwy czuciowe lub układ odpornościowy i mieć wpływ na szereg funkcji biologicznych… Nie jesteśmy pewni, tylko jakie wiadomości są wysyłane, ale są tropienie ścieżki i efekty.”

To jest tylko jednym z wielu badań dalszych ukazujący związek między jedzeniem i funkcjonowanie mózgu.

Jak insulinooporność wpływa na funkcje poznawcze

2012 badania na temat wpływu wysokiej fruktozowy syrop kukurydziany na mózgach szczurów wskazano, że szczury tendencję do walki z wydostać się z labiryntów, gdy zostały one umieszczone na wysokiej fruktozowy syrop kukurydziany diety.

Ale kiedy leżały na zwykłej diety, ich sposób dobrze zapamiętany i dostał bez wysiłku. To się stało, bo szczury nie mogłam tylko przypomnieć, co nauczyli kilka tygodni przed ich umieszczeniem na tej diecie.

Jest jeszcze gorzej: szczurów wykazały wyraźne oznaki insulinooporności, warunek, które często poprzedza cukrzycy. Ale to nie jest prawdziwy problem per se. Prawdziwym problemem jest to że insuliny, które jest zdolne do przekraczania, znalazłem barierę krew-mózg do pomocy neurologiczne procesy, które wpływają na funkcję pamięci, w wyniku poprawy przypomnieć i informacje o zachowaniu.

W rezultacie istnieje możliwość, że jedzenie zbyt dużo cukru mogą mieć wpływ procesów neurologicznych w mózgu, powodując zaburzenia poznawcze i wolniejsze działanie mózgu.

Można Omega-3 pomocy funkcji mózgu, nawet w obecności nadmiaru cukru?

W ramach studiów 2012, znalazł się gdzie szczury również miały taką samą ilość wysokiej fruktozowy dieta przez 6 tygodni, ale z dodatkową suplementację omega-3 w postaci olej lniany i DHA.

Badania wykazały, że szczury, które miał suplementacji omega-3 cieszył się lepszym zdrowiem i uległa poprawie funkcji poznawczych, w porównaniu do tych, które były po prostu dietę bez suplementów.

W związku z tym, naukowców stwierdził, że biorąc pod uwagę możliwości neuroprotekcyjne omega-3, był w stanie chronić mózg przed zwyrodnieniowych skutków cukry. Nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę, że kwasy tłuszczowe omega-3 długo były znane do pomocy zdolność mózgu do przesyłania informacji i sygnały

Ten rzecz jest jedynym sposobem, aby dostać te omega 3 – DHA, w szczególności – jest ze źródeł zewnętrznych. To prawda… organizm nie produkuje tych związków. Trzeba by je, zwykle z pokarmów bogatych w omega-3, takich jak ryby – tuńczyka i łososia, lub biorą omega-3 Dodatki – suplementów oleju z kryla jest dość dobrym źródłem.

Niestety zdrowego odżywiania jest wybór stylu życia, a większość z tych, którzy poszukują wysokiej fruktozowy syrop kukurydziany, na podstawie żywności wydają się nie zwrócić uwagę na rzeczy, takich jak suplementy z omega-3.

Naturalnie, to wyniki w tych ludzi cierpienie wolniej mózgu i funkcji poznawczych, w porównaniu do ich koledzy lub przyjaciele, którzy jeść zdrowiej i ere prawdopodobnie do omega-3 lub DHA suplementów.

Wysokie stężenie cukru we krwi i funkcji słaba pamięć

Wysokie stężenie cukru we krwi nie musi oznaczać cukrzycę lub cierpi na jakąś formę oporności na insulinę.

Jednak tylko dlatego, że nie masz żadnego z tych warunków nie oznacza, że poziom zwiększone stężenie cukru we krwi nie może negatywnie wpływać pamięci. W rzeczywistości badania wykazały wyraźny związek między poziomem zwiększone stężenie cukru we krwi i zmniejszenie pamięci zapał.

Związek pomiędzy demencją i oporności na insulinę

Badania zaczynają wykazywać że spójne cukru we krwi, kolce może przyczynić się do wcześniejszego wystąpienia demencji. Dzieje się tak, ponieważ trzustka staje się przepracowany przez produkuje zbyt dużo insuliny.

W wyniku tego długotrwałego potop insuliny w krwiobiegu mózgu insuliny sygnalizacji możliwości stopniowo spowalnia i ostatecznie zatrzymuje. Kiedy tak się dzieje, zdolność mózgu do przypomnieć i pozostać żywe staje się zagrożona, co prowadzi do wczesnego Stadium otępienia, wywołane przez częściowe uszkodzenie mózgu. To nie cud naukowcy nazywany chorobą Alzheimera jako Cukrzyca typu 3.

To był przede wszystkim zrodzone z wyraźny związek między ubogich, bogate w cukier, epizody hiperglikemii i odrzucona funkcja psychicznych/pamięci. Pacjentów z chorobą Alzheimera mają tendencję do konsekwentnie mniej receptorów insuliny mózgu jako dobrze jak niski poziom insuliny w organizmie.

W rezultacie ekspertów medycznych zaczynają polecam właściwego, zdrowe, bez cukru i wysokiej diety warzyw jako środek zapobiegający Alzheimera. To nie ma co się dziwić, kiedy zdajesz sobie sprawę, że istnieją badania, łączenie konsumpcji żywności wysokiej carb z wyższym ryzykiem demencji.

Związek między mózgiem i zdrowiem

W przypadku, gdy nie wiesz, istnieje bezpośrednie powiązanie między jelit i mózgu. Jeśli zakłócić mikroflory w jelitach, Twój mózg będzie zdecydowanie najbardziej zapłacić za to. Dzięki uprzejmości jelitowej układu nerwowego mózgu można często wykryć, co to jest żywność, którą jadła i odpowiednio reagować. Wykrywa również, jak zdrowe jelita jest.

Więc, kiedy jeść niektórych pokarmów, kończy się wyzwolenie szereg reakcji chemicznych, które mogą albo wpływ mózgu, pozytywnie lub negatywnie.

Jeśli wziąć wysoki cukier żywności, zakłóca równowagę bakterii jelitowych w brzuchu, skutkuje zaburzeniami odporności, mgła mózgu i letarg psychicznego m.in.

Związek między jelit i mózgu jest trafnie podsumował w amerykańskim czasopiśmie naukowym. Tam mówi, „oś gut mózg wydaje się być dwukierunkowy — mózg działa na funkcje przewodu pokarmowego i układu immunologicznego, które pomagają kształtować jelit i mikrobiologicznej makijaż i drobnoustrojów jelita zrobić związków neuroaktywnym, w tym neuroprzekaźników i metabolitów, również działania w mózgu. „.

W prostym języku angielskim oznacza to, że jeśli można poprawić swój zdrowy jelitom, funkcja mózgu również poprawi, wynikające w umyśle ogromnego, ostrzejszy.

Więc co można zrobić?

Cóż po raz pierwszy na liście powinny być drastyczne cięcia powrót na spożycie cukru rafinowanego. Coś więcej niż 25grams-5 łyżeczki-dziennie jest toksyczne i niebezpieczne dla obu fizjologiczne i mózgu zdrowia.

I jeśli już jesteś otyły, nadwaga, prediabetic lub cukrzycą, ograniczyć spożycie cukru do maksymalnie 15g na dobę. Zamiast jeść żywności, bardziej naturalne, niski cukier rafinowany i wyciąć z powrotem na spożycie węglowodanów nadmiernego.

Również szukać żywności, które poprawiają zdrowie jak probiotyki, jogurty niesłodzone lub organicznych, sfermentowanej żywności i warzywa. Pić więcej wody czystej, stają się bardziej aktywne i przyjęcie zdrowszego stylu życia.

Wszystkie te połączone będą czynić cuda dla zdrowia mózgu i drastycznie obniżyć ryzyko zachorowania na jedzenie lub cukru mózgu związanym z warunkami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *